piątek, 3 stycznia 2014

Zapraszam na bloga !!!

Szanowni Państwo,

Nazywam się Krystian Zdziennicki, obecnie studiuję historię na Uniwersytecie Gdańskim. Od najmłodszych lat interesowałem się swoją rodzinną ziemią, tj.ziemią sztumską. Można powiedzieć, że jej dzieje od zawsze mnie interesowały, gdyż tutaj się urodziłem i tutaj chcę mieszkać.
Serdecznie zapraszam wszystkich, którzy chcą poznać ziemię sztumską do przeglądania mojego bloga. Będę na nim zamieszał swoje teksty przedstawiające dzieje Sztumu i okolic. Dzięki temu blogowi chcę popularyzować historię miejsca, z którym jestem szczególnie związany. Również postaram się zaproponować Państwu dotychczasową literaturę, która zawiera informacje o regionie sztumskim. Znajdą tu Państwo  też informacje o nowościach wydawniczych.
Jeszcze raz zachęcam do przeglądania bloga o historii Sztumu i okolic pod adresem www.ziemiasztumska.blogpsot.com

Krystian Zdziennicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz